• 14-07-2025, 00:56:08
    #1
    Bir işe başlamadan önce muhakkak bütün detayları önceden bir deftere yazıyorum daha sonra yapılacak her özelliği tek tek yazıyorum ve açıklıyorum hatta gerekirse çiziyorum. Onun dışında ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde konsantre olamıyorum. Bir şey yapacaksam muhakkak o iş için defterim olmak zorunda. Sebebini bilmiyorum ama bana odaklanma ve konsantre olma konusunda büyük motivasyon sağlıyor.(Odaklanma problemi yaşayanlar varsa tavsiye ederim)

    Sizde durum nasıl?
  • 14-07-2025, 00:58:44
    #2
    Çok güzel alışkanlık
    Beyninizde gereksiz yer kaplamıyorsunuz dökeceğiniz kâğıt defter var.

    notepad++ bende çok kullanırım
  • 14-07-2025, 00:59:08
    #3
    whatsapptan kendime yazıyorum hocam, eğer karışık bir şey ise deftere şema halinde çiziyorum
  • 14-07-2025, 01:01:45
    #4
    phpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir işe başlamadan önce muhakkak bütün detayları önceden bir deftere yazıyorum daha sonra yapılacak her özelliği tek tek yazıyorum ve açıklıyorum hatta gerekirse çiziyorum. Onun dışında ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde konsantre olamıyorum. Bir şey yapacaksam muhakkak o iş için defterim olmak zorunda. Sebebini bilmiyorum ama bana odaklanma ve konsantre olma konusunda büyük motivasyon sağlıyor.(Odaklanma problemi yaşayanlar varsa tavsiye ederim)

    Sizde durum nasıl?
    Aynı şekil bende hatta diyelim yeni bir yazılım dili öğrenirken hem videodan izliyorum hem deftere elle yazıyorum hemde kod yürütücü de yazıyorum hem akılda kalıcı oluyor hemde yazma görme duyma uygulama hepsi aynı anda çalışıyor
  • 14-07-2025, 01:02:39
    #5
    Selam olsun,

    Çok güzel bir alışkanlığınız var hem size hem yaptığınız işi daha kaliteli hale getirir.
    Ben 2025 yılında hala kıymet verdiğim konularda yazarken tuşlu daktilomu kullanıyorum.
    O tuş sesi ve yazmadan önce tüm yazıyı zihinde kurgulamayı yapmak gerekiyor ki en baştan yazmak gerekmesin ki illa 3 5 defa yazılır.
  • 14-07-2025, 01:10:24
    #6
    Scicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel alışkanlık
    Beyninizde gereksiz yer kaplamıyorsunuz dökeceğiniz kâğıt defter var.

    notepad++ bende çok kullanırım
    notepad++ hastalığı bende de var Fakat bi noktadan sonra yorucu oluyor (ekrandan dolayı sanırım)
  • 14-07-2025, 01:11:14
    #7
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Çok güzel bir alışkanlığınız var hem size hem yaptığınız işi daha kaliteli hale getirir.
    Ben 2025 yılında hala kıymet verdiğim konularda yazarken tuşlu daktilomu kullanıyorum.
    O tuş sesi ve yazmadan önce tüm yazıyı zihinde kurgulamayı yapmak gerekiyor ki en baştan yazmak gerekmesin ki illa 3 5 defa yazılır.
    Bayağı ilginçmiş hocam bu ama çok keyif veriyordur muhtemelen size
  • 14-07-2025, 01:13:30
    #8
    Selamlar, ajanda ve not defteri çok sık kullanıyordum. Halen kalem setlerimde var. Kalem bağımlısıydım. Fakat son zamanlarda (ortalama 2 aydır) TickTick adında bir app keşfettim hem telefon hem bilgisayarda kullanabiliyorum. Görev planlama ve pomodoro işlemlerini orada takip ediyorum. Haricen Google Sheet üzerinde takip ettiğim tablolarım var. Bunun yanı sıra anlık notlar için Google Keep kullanıyorum. Basit görevler için Google Görevler kullanıyorum.
  • 14-07-2025, 01:55:28
    #9
    Bende aynı şekilde bendeeeee
    O deftere illa elimdeki işleri yazıyorum. Hatta karşısına anlaşılan ücreti de yazıyorum.
    Biten işin üzerine de çizik atarak geçiyorum
    Kara defter candır☺️