Bir işe başlamadan önce muhakkak bütün detayları önceden bir deftere yazıyorum daha sonra yapılacak her özelliği tek tek yazıyorum ve açıklıyorum hatta gerekirse çiziyorum. Onun dışında ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde konsantre olamıyorum. Bir şey yapacaksam muhakkak o iş için defterim olmak zorunda. Sebebini bilmiyorum ama bana odaklanma ve konsantre olma konusunda büyük motivasyon sağlıyor.(Odaklanma problemi yaşayanlar varsa tavsiye ederim)
Sizde durum nasıl?
Deftere yazmadan çalışamıyorum
8
●190
- 14-07-2025, 00:56:08
- 14-07-2025, 00:59:08whatsapptan kendime yazıyorum hocam, eğer karışık bir şey ise deftere şema halinde çiziyorum
- 14-07-2025, 01:01:45Aynı şekil bende hatta diyelim yeni bir yazılım dili öğrenirken hem videodan izliyorum hem deftere elle yazıyorum hemde kod yürütücü de yazıyorum hem akılda kalıcı oluyor hemde yazma görme duyma uygulama hepsi aynı anda çalışıyorphpwebdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2025, 01:02:39Selam olsun,
Çok güzel bir alışkanlığınız var hem size hem yaptığınız işi daha kaliteli hale getirir.
Ben 2025 yılında hala kıymet verdiğim konularda yazarken tuşlu daktilomu kullanıyorum.
O tuş sesi ve yazmadan önce tüm yazıyı zihinde kurgulamayı yapmak gerekiyor ki en baştan yazmak gerekmesin ki illa 3 5 defa yazılır. - 14-07-2025, 01:10:24notepad++ hastalığı bende de varScicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat bi noktadan sonra yorucu oluyor (ekrandan dolayı sanırım)
- 14-07-2025, 01:11:14Bayağı ilginçmiş hocam bu ama çok keyif veriyordur muhtemelen sizeserterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2025, 01:13:30Selamlar, ajanda ve not defteri çok sık kullanıyordum. Halen kalem setlerimde var. Kalem bağımlısıydım. Fakat son zamanlarda (ortalama 2 aydır) TickTick adında bir app keşfettim hem telefon hem bilgisayarda kullanabiliyorum. Görev planlama ve pomodoro işlemlerini orada takip ediyorum. Haricen Google Sheet üzerinde takip ettiğim tablolarım var. Bunun yanı sıra anlık notlar için Google Keep kullanıyorum. Basit görevler için Google Görevler kullanıyorum.
- 14-07-2025, 01:55:28Bende aynı şekilde bendeeeee
O deftere illa elimdeki işleri yazıyorum. Hatta karşısına anlaşılan ücreti de yazıyorum.
Biten işin üzerine de çizik atarak geçiyorum
Kara defter candır☺️

Fakat bi noktadan sonra yorucu oluyor (ekrandan dolayı sanırım)