Scicek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel alışkanlık
Beyninizde gereksiz yer kaplamıyorsunuz dökeceğiniz kâğıt defter var.

notepad++ bende çok kullanırım
notepad++ hastalığı bende de var Fakat bi noktadan sonra yorucu oluyor (ekrandan dolayı sanırım)