Konu
Deftere yazmadan çalışamıyorum
14-07-2025, 01:10:24
#6
phpwebdeveloper
Scicek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok güzel alışkanlık
Beyninizde gereksiz yer kaplamıyorsunuz dökeceğiniz kâğıt defter var.
notepad++ bende çok kullanırım
notepad++ hastalığı bende de var
Fakat bi noktadan sonra yorucu oluyor (ekrandan dolayı sanırım)