Bir işe başlamadan önce muhakkak bütün detayları önceden bir deftere yazıyorum daha sonra yapılacak her özelliği tek tek yazıyorum ve açıklıyorum hatta gerekirse çiziyorum. Onun dışında ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde konsantre olamıyorum. Bir şey yapacaksam muhakkak o iş için defterim olmak zorunda. Sebebini bilmiyorum ama bana odaklanma ve konsantre olma konusunda büyük motivasyon sağlıyor.(Odaklanma problemi yaşayanlar varsa tavsiye ederim)
Sizde durum nasıl?
Aynı şekil bende hatta diyelim yeni bir yazılım dili öğrenirken hem videodan izliyorum hem deftere elle yazıyorum hemde kod yürütücü de yazıyorum hem akılda kalıcı oluyor hemde yazma görme duyma uygulama hepsi aynı anda çalışıyor