Konu
Deftere yazmadan çalışamıyorum
14-07-2025, 01:55:28
#9
elyesaayse
Bende aynı şekilde bendeeeee
O deftere illa elimdeki işleri yazıyorum. Hatta karşısına anlaşılan ücreti de yazıyorum.
Biten işin üzerine de çizik atarak geçiyorum
Kara defter candır☺️