Selam olsun,

Çok güzel bir alışkanlığınız var hem size hem yaptığınız işi daha kaliteli hale getirir.
Ben 2025 yılında hala kıymet verdiğim konularda yazarken tuşlu daktilomu kullanıyorum.
O tuş sesi ve yazmadan önce tüm yazıyı zihinde kurgulamayı yapmak gerekiyor ki en baştan yazmak gerekmesin ki illa 3 5 defa yazılır.