Böyle insanların amacı ne acaba ?
27
●1.152
- 06-08-2024, 20:34:37Selam r10 ailesi burada 0 ticaretli 3 günlük üye ticaret anlayışı neden böyle acaba benim profilime güvensiz diyor ticaret yaparken %50 önden ödeme istiyor hiç ticareti olmayan adam neyin kafası bu d***** demek istemiyorum ama bir şüpelenmedim değil açıkçası görseller aşağıdadır.
- 06-08-2024, 20:40:52Banada ilk defa denk geliyor hocamreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2024, 20:41:17Boş yapmışsınız. Arkadaş itemsatis, hesapsatis gibi platformları kabul ediyor gibi gözüküyor. Ödeyin ekstra komisyonu aracı platform ile ticaretinizi yapın. 20 Ticaret puanı olan 2 yıllık üye bile forumda ben güvenilirim diye ahkam kesip diğer kişileri d*lancırıcılık ile suçluyor...
Not: Forumu kullanan çok aktif ve güvenilir üyemiz konuyu nereye açması gerektiğini bilmiyor. Son zamanlarda "Önden ödemem yapmam" diyip iş yaptırmaya çalışanlar çoğaldı. Herkes çok iyi biliyorki önden ödemenin yarısını almamıza rağmen işi teslim almayan birçok kişi var burada. İşinize gelmiyorsa çalışmazsınız olur biter. - 06-08-2024, 20:41:40Instagram hocam değişik muhabbetler döndü iyi akşamlar dedim kapadım meseleyi aslında arkadaşıda etiketliyecektim uyanık sanıyor gibi geldi kendininorahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2024, 20:43:17Hocam güvenmeyen bir insan %50 olayına konuyu nasıl getirir bunu acıklarmısınız ben burda kimseye ahkam kesmedimki ortada bir ticaret var ve siz karşıya güvenmiyorsanız %50 muhabbetine bile girmeniz saçma olmazmıMehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2024, 20:49:35Sizi güvenilir yapan ne hocam? forumda aldığınız 3-5 tane makale mi?adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu:
https://www.r10.net/pubg/3636644-aci...olu-hesap.html
Yorum yapan:
https://www.r10.net/profil/178927-demremhtrglu.html
Davet Gönderen:
https://www.r10.net/profil/76811-altay.html
XX.XXX₺ ticaret yapıldı diye Trade veren
https://www.r10.net/ticaret-detay/1170842/152039
Dekontu ekleyinde görelim güvenilirliğinizi. 3-5 Ticaret puanınız var diye milletten önce ürün istemekten vazgeçin. Bu yaptığınızı forumda +1000 Ticaret puanı olan kişiler yapmıyor.
Ayrıca kafanıza göre R10'a kurallar eklemeyin. Ticaret puanı düşük olanın ürünü&hizmeti ilk sağladığı nerede yazıyor?