• 06-08-2024, 20:34:37
    #1
    Selam r10 ailesi burada 0 ticaretli 3 günlük üye ticaret anlayışı neden böyle acaba benim profilime güvensiz diyor ticaret yaparken %50 önden ödeme istiyor hiç ticareti olmayan adam neyin kafası bu d***** demek istemiyorum ama bir şüpelenmedim değil açıkçası görseller aşağıdadır.
  • 06-08-2024, 20:40:09
    #2
    Bak inan bana şu zamana kadar hiç denk gelmedim yarı yarıya muhabbetine, Başkasına denk geliyor ilginç.
  • 06-08-2024, 20:40:20
    #3
    Platin üye
    Ticaretini yapmaya calıştığınız şey nedir acaba ?
  • 06-08-2024, 20:40:52
    #4
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak inan bana şu zamana kadar hiç denk gelmedim yarı yarıya muhabbetine, Başkasına denk geliyor ilginç.
    Banada ilk defa denk geliyor hocam
  • 06-08-2024, 20:41:17
    #5
    Boş yapmışsınız. Arkadaş itemsatis, hesapsatis gibi platformları kabul ediyor gibi gözüküyor. Ödeyin ekstra komisyonu aracı platform ile ticaretinizi yapın. 20 Ticaret puanı olan 2 yıllık üye bile forumda ben güvenilirim diye ahkam kesip diğer kişileri d*lancırıcılık ile suçluyor...

    Not: Forumu kullanan çok aktif ve güvenilir üyemiz konuyu nereye açması gerektiğini bilmiyor. Son zamanlarda "Önden ödemem yapmam" diyip iş yaptırmaya çalışanlar çoğaldı. Herkes çok iyi biliyorki önden ödemenin yarısını almamıza rağmen işi teslim almayan birçok kişi var burada. İşinize gelmiyorsa çalışmazsınız olur biter.
  • 06-08-2024, 20:41:40
    #6
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticaretini yapmaya calıştığınız şey nedir acaba ?
    Instagram hocam değişik muhabbetler döndü iyi akşamlar dedim kapadım meseleyi aslında arkadaşıda etiketliyecektim uyanık sanıyor gibi geldi kendini
  • 06-08-2024, 20:42:58
    #7
    Herkesin kendi tercihi hocam. Artık güven çok zor. Eski üye, yeni üye, premium, ticaret puanı bunların pek bir önemi yok açıkçası. Adam aracı site önerip çözümde üretmiş. Risk almak istemiyor demek ki.
  • 06-08-2024, 20:43:17
    #8
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yapmışsınız. Arkadaş itemsatis, hesapsatis gibi platformları kabul ediyor gibi gözüküyor. Ödeyin ekstra komisyonu aracı platform ile ticaretinizi yapın. 20 Ticaret puanı olan 2 yıllık üye bile forumda ben güvenilirim diye ahkam kesip diğer kişileri d*lancırıcılık ile suçluyor...
    Hocam güvenmeyen bir insan %50 olayına konuyu nasıl getirir bunu acıklarmısınız ben burda kimseye ahkam kesmedimki ortada bir ticaret var ve siz karşıya güvenmiyorsanız %50 muhabbetine bile girmeniz saçma olmazmı
  • 06-08-2024, 20:49:35
    #9
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güvenmeyen bir insan %50 olayına konuyu nasıl getirir bunu acıklarmısınız ben burda kimseye ahkam kesmedimki ortada bir ticaret var ve siz karşıya güvenmiyorsanız %50 muhabbetine bile girmeniz saçma olmazmı
    Sizi güvenilir yapan ne hocam? forumda aldığınız 3-5 tane makale mi?

    Konu:
    https://www.r10.net/pubg/3636644-aci...olu-hesap.html

    Yorum yapan:
    https://www.r10.net/profil/178927-demremhtrglu.html

    Davet Gönderen:
    https://www.r10.net/profil/76811-altay.html

    XX.XXX₺ ticaret yapıldı diye Trade veren
    https://www.r10.net/ticaret-detay/1170842/152039

    Dekontu ekleyinde görelim güvenilirliğinizi. 3-5 Ticaret puanınız var diye milletten önce ürün istemekten vazgeçin. Bu yaptığınızı forumda +1000 Ticaret puanı olan kişiler yapmıyor.
    Ayrıca kafanıza göre R10'a kurallar eklemeyin. Ticaret puanı düşük olanın ürünü&hizmeti ilk sağladığı nerede yazıyor?