Hocam güvenmeyen bir insan %50 olayına konuyu nasıl getirir bunu acıklarmısınız ben burda kimseye ahkam kesmedimki ortada bir ticaret var ve siz karşıya güvenmiyorsanız %50 muhabbetine bile girmeniz saçma olmazmı
Sizi güvenilir yapan ne hocam? forumda aldığınız 3-5 tane makale mi?
Konu:
https://www.r10.net/pubg/3636644-aci...olu-hesap.html
Yorum yapan:
https://www.r10.net/profil/178927-demremhtrglu.html
Davet Gönderen:
https://www.r10.net/profil/76811-altay.html
XX.XXX₺ ticaret yapıldı diye Trade veren
https://www.r10.net/ticaret-detay/1170842/152039
Dekontu ekleyinde görelim güvenilirliğinizi. 3-5 Ticaret puanınız var diye milletten önce ürün istemekten vazgeçin. Bu yaptığınızı forumda +1000 Ticaret puanı olan kişiler yapmıyor.
Ayrıca kafanıza göre R10'a kurallar eklemeyin. Ticaret puanı düşük olanın ürünü&hizmeti ilk sağladığı nerede yazıyor?