• 06-08-2024, 20:51:11
    #10
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi güvenilir yapan ne hocam? forumda aldığınız 3-5 tane makale mi?

    Konu:
    https://www.r10.net/pubg/3636644-aci...olu-hesap.html

    Yorum yapan:
    https://www.r10.net/profil/178927-demremhtrglu.html

    Davet Gönderen:
    https://www.r10.net/profil/76811-altay.html

    XX.XXX₺ ticaret yapıldı diye Trade veren
    https://www.r10.net/ticaret-detay/1170842/152039

    Dekontu ekleyinde görelim güvenilirliğinizi. 3-5 Ticaret puanınız var diye milletten önce ürün istemekten vazgeçin. Bu yaptığınızı forumda +1000 Ticaret puanı olan kişiler yapmıyor.
    Ayrıca kafanıza göre R10'a kurallar eklemeyin. Ticaret puanı düşük olanın ürünü&hizmeti ilk sağladığı nerede yazıyor?
    Ne yapalım hocam 3 gün önce açılmış hesaplara paramı gönderelim
  • 06-08-2024, 20:52:13
    #11
    Gayet haklı dijital ürün alıyorsunuz sonuçta yarı yarıya yapması bile ayrı bir mesele ödeme yapmadan vermemesi lazım bir de ticaret puanına artık çok takılmayın son zamanlarda açılan şikayetlere bakılırsa tokatçılar genelde kurumsal+'dan çıkıyor paytr üzerinden iade istiyorlar vurgun yapıp kaçıyorlar.

    Şu yazdığınıza gelirsek: XX.XXX tutarlı işlem gerçekleştirildi meselesi için 50 kişi yazmıştır hocam tutarı yüksek yazar mısınız diye kabul etmedim kimse de bunun gerçekliğini bilemez bence zaten vazgeçtiyseniz başkasından alın salın arkadaşı
  • 06-08-2024, 20:54:44
    #12
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yapmışsınız. Arkadaş itemsatis, hesapsatis gibi platformları kabul ediyor gibi gözüküyor. Ödeyin ekstra komisyonu aracı platform ile ticaretinizi yapın. 20 Ticaret puanı olan 2 yıllık üye bile forumda ben güvenilirim diye ahkam kesip diğer kişileri d*lancırıcılık ile suçluyor...

    Not: Forumu kullanan çok aktif ve güvenilir üyemiz konuyu nereye açması gerektiğini bilmiyor. Son zamanlarda "Önden ödemem yapmam" diyip iş yaptırmaya çalışanlar çoğaldı. Herkes çok iyi biliyorki önden ödemenin yarısını almamıza rağmen işi teslim almayan birçok kişi var burada. İşinize gelmiyorsa çalışmazsınız olur biter.

    Buyrun dekont bizde dekontsuz ticaret olmaz
  • 06-08-2024, 20:56:49
    #13
    adilesme71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapalım hocam 3 gün önce açılmış hesaplara paramı gönderelim
    Itemsatis gibi platformlarda işlem yapın hocam? anlaşın gerekirse komisyonu ikiye bölün güvenli ticaret olsun. Hiçbir şeye yanaşmayıp insanlara bu şekilde davranamazsınız.
    Siz foruma üye olduğunuzda ekstradan ticaret puanı mı verdiler?
  • 06-08-2024, 20:59:09
    #14
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Itemsatis gibi platformlarda işlem yapın hocam? anlaşın gerekirse komisyonu ikiye bölün güvenli ticaret olsun. Hiçbir şeye yanaşmayıp insanlara bu şekilde davranamazsınız.
    Siz foruma üye olduğunuzda ekstradan ticaret puanı mı verdiler?
    Hocam ben yanaştım aslında bana bir tane forumda üyeliğim var ordan yapalım dedi baktım em son 2023 de girilmiş ticaret desen o yok arkadaş güven vermedi bana hiç açıkçası o yüzden paylaşyım dikkatli olunması açısından
  • 06-08-2024, 21:10:12
    #15
    Platin üye
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi güvenilir yapan ne hocam? forumda aldığınız 3-5 tane makale mi?

    Konu:
    https://www.r10.net/pubg/3636644-aci...olu-hesap.html

    Yorum yapan:
    https://www.r10.net/profil/178927-demremhtrglu.html

    Davet Gönderen:
    https://www.r10.net/profil/76811-altay.html

    XX.XXX₺ ticaret yapıldı diye Trade veren
    https://www.r10.net/ticaret-detay/1170842/152039

    Dekontu ekleyinde görelim güvenilirliğinizi. 3-5 Ticaret puanınız var diye milletten önce ürün istemekten vazgeçin. Bu yaptığınızı forumda +1000 Ticaret puanı olan kişiler yapmıyor.
    Ayrıca kafanıza göre R10'a kurallar eklemeyin. Ticaret puanı düşük olanın ürünü&hizmeti ilk sağladığı nerede yazıyor?
    İnsanların yaptığı ticaretleri üyelere kanıtlamak nerede yazıyor?
  • 06-08-2024, 21:11:27
    #16
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların yaptığı ticaretleri üyelere kanıtlamak nerede yazıyor?
    Zorunlu mu tutmuşum? Kişinin kendi insiyatifine bağlı bir konudur.
  • 06-08-2024, 21:16:40
    #17
    Platin üye
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu mu tutmuşum? Kişinin kendi insiyatifine bağlı bir konudur.
    Suçlu psikolojisine sokmuşsunuz. Paylaşmayıp napıcak? Ayrıca instagram hesap ticareti konusu gördüğüm kadarıyla mustafa düşünceli gündem de hocamın yaşadığı güvensizlik gayet normal para kolay kazanılmıyor.
  • 06-08-2024, 21:19:02
    #18
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suçlu psikolojisine sokmuşsunuz. Paylaşmayıp napıcak? Ayrıca instagram hesap ticareti konusu gördüğüm kadarıyla mustafa düşünceli gündem de hocamın yaşadığı güvensizlik gayet normal para kolay kazanılmıyor.
    Teşekkürler hocam ince düşünceniz için ben paylaşırım sorun yok arkadaş biraz beni suçlar nitelikte konuşunca paylaşma gereği duydum dediğiniz gibi. Diğer bir konuda umarım kimse dolandırılmaz gerçekten yazzık insan parayı kolay kazanmıyor sonucta