Gayet haklı dijital ürün alıyorsunuz sonuçta yarı yarıya yapması bile ayrı bir mesele ödeme yapmadan vermemesi lazım bir de ticaret puanına artık çok takılmayın son zamanlarda açılan şikayetlere bakılırsa tokatçılar genelde kurumsal+'dan çıkıyor paytr üzerinden iade istiyorlar vurgun yapıp kaçıyorlar.
Şu yazdığınıza gelirsek: XX.XXX tutarlı işlem gerçekleştirildi meselesi için 50 kişi yazmıştır hocam tutarı yüksek yazar mısınız diye kabul etmedim kimse de bunun gerçekliğini bilemez bence zaten vazgeçtiyseniz başkasından alın salın arkadaşı