Boş yapmışsınız. Arkadaş itemsatis, hesapsatis gibi platformları kabul ediyor gibi gözüküyor. Ödeyin ekstra komisyonu aracı platform ile ticaretinizi yapın. 20 Ticaret puanı olan 2 yıllık üye bile forumda ben güvenilirim diye ahkam kesip diğer kişileri d*lancırıcılık ile suçluyor...
Not: Forumu kullanan çok aktif ve güvenilir üyemiz konuyu nereye açması gerektiğini bilmiyor. Son zamanlarda "Önden ödemem yapmam" diyip iş yaptırmaya çalışanlar çoğaldı. Herkes çok iyi biliyorki önden ödemenin yarısını almamıza rağmen işi teslim almayan birçok kişi var burada. İşinize gelmiyorsa çalışmazsınız olur biter.
Buyrun dekont bizde dekontsuz ticaret olmaz