Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş yapmışsınız. Arkadaş itemsatis, hesapsatis gibi platformları kabul ediyor gibi gözüküyor. Ödeyin ekstra komisyonu aracı platform ile ticaretinizi yapın. 20 Ticaret puanı olan 2 yıllık üye bile forumda ben güvenilirim diye ahkam kesip diğer kişileri d*lancırıcılık ile suçluyor...
Hocam güvenmeyen bir insan %50 olayına konuyu nasıl getirir bunu acıklarmısınız ben burda kimseye ahkam kesmedimki ortada bir ticaret var ve siz karşıya güvenmiyorsanız %50 muhabbetine bile girmeniz saçma olmazmı