Selam r10 ailesi burada 0 ticaretli 3 günlük üye ticaret anlayışı neden böyle acaba benim profilime güvensiz diyor ticaret yaparken %50 önden ödeme istiyor hiç ticareti olmayan adam neyin kafası bu d***** demek istemiyorum ama bir şüpelenmedim değil açıkçası görseller aşağıdadır.