• 12-03-2007, 17:58:43
    #1
    Evet Arkadaşlar R10.NET 4.cü Msn Buluşması Bu akşam 20.00'de. Tüm Msn'cileri bekleriz

    Sevgilerimle...

    Gelecekler İsimlerin Yazdırsın,

    GeniusTurkish
    aytug.akdogan
    Kerem
    Rapturk
    MuratCem
    mg-web
    MeSsO_,
  • 12-03-2007, 17:59:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    oo süper
  • 12-03-2007, 17:59:51
    #3
    Oooo ortam mı var?
  • 12-03-2007, 18:00:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben söyledim ona tek tek yazmak yok sohbette pc donuyo size ajdar esprisi yapcam
  • 12-03-2007, 18:00:44
    #5
    ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
    1 Yaşıma daha girdim aaa
  • 12-03-2007, 18:02:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
    1 Yaşıma daha girdim aaa
    3 ü bitirdi tüüü tüüü masallah masallah
  • 12-03-2007, 18:02:47
    #7
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
    1 Yaşıma daha girdim aaa
    aferim git gez dolaş tabiki
  • 12-03-2007, 18:03:32
    #8
    Rapturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ü bitirdi masallah masallah
    abi tamam 17 e girdim de bu kadar dalga geçilmez
  • 12-03-2007, 18:06:03
    #9
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
    1 Yaşıma daha girdim aaa
    iyki dogdun mutlu yıllar sana