R10.Net 4.cü Msn Buluşması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
12
●
372
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
1
2
12-03-2007, 17:58:43
#1
GeniusTurkish
Evet Arkadaşlar R10.NET 4.cü Msn Buluşması Bu akşam
20.00'
de. Tüm Msn'cileri bekleriz
Sevgilerimle...
Gelecekler İsimlerin Yazdırsın,
GeniusTurkish
aytug.akdogan
Kerem
Rapturk
MuratCem
mg-web
MeSsO_
,
12-03-2007, 17:59:41
#2
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
oo süper
12-03-2007, 17:59:51
#3
Kerem
Oooo ortam mı var?
12-03-2007, 18:00:37
#4
peep
Üyeliği durduruldu
ben söyledim ona
tek tek yazmak yok sohbette pc donuyo size ajdar esprisi yapcam
12-03-2007, 18:00:44
#5
rnmks
ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
1 Yaşıma daha girdim aaa
12-03-2007, 18:02:09
#6
peep
Üyeliği durduruldu
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
1 Yaşıma daha girdim aaa
3 ü bitirdi tüüü tüüü masallah masallah
12-03-2007, 18:02:47
#7
GeniusTurkish
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
1 Yaşıma daha girdim aaa
aferim git gez dolaş tabiki
12-03-2007, 18:03:32
#8
rnmks
Rapturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 ü bitirdi masallah masallah
abi tamam 17 e girdim de bu kadar dalga geçilmez
12-03-2007, 18:06:03
#9
Dmrbs
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
1 Yaşıma daha girdim aaa
iyki dogdun mutlu yıllar sana
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler