Konu
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
12-03-2007, 18:06:03
#9
Dmrbs
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
1 Yaşıma daha girdim aaa
iyki dogdun mutlu yıllar sana