Evet Arkadaşlar R10.NET 4.cü Msn Buluşması Bu akşam 20.00'de. Tüm Msn'cileri bekleriz

Sevgilerimle...

Gelecekler İsimlerin Yazdırsın,

GeniusTurkish
aytug.akdogan
Kerem
Rapturk
MuratCem
mg-web
MeSsO_,