Konu
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
12-03-2007, 17:58:43
#1
GeniusTurkish
Evet Arkadaşlar R10.NET 4.cü Msn Buluşması Bu akşam
20.00'
de. Tüm Msn'cileri bekleriz
Sevgilerimle...
Gelecekler İsimlerin Yazdırsın,
GeniusTurkish
aytug.akdogan
Kerem
Rapturk
MuratCem
mg-web
MeSsO_
,