Konu
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
12-03-2007, 18:03:32
#8
rnmks
Rapturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 ü bitirdi masallah masallah
abi tamam 17 e girdim de bu kadar dalga geçilmez