Konu
R10.Net 4.cü Msn Buluşması
12-03-2007, 18:02:47
#7
GeniusTurkish
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben yokum bugun Doğum Günüm Dışarda takılıyım azcık dimi ..
1 Yaşıma daha girdim aaa
aferim git gez dolaş tabiki