• 11-03-2007, 20:31:57
    #1
    Evet Buluştuk İşte size resim

  • 11-03-2007, 20:33:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ahaha çok zevkliydi
  • 11-03-2007, 20:33:34
    #3
    ne 1 i ne 2 ne 3 ü 2 si benden biri rainden galiba
  • 11-03-2007, 20:33:37
    #4
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahaha çok zevkliydi
    walla zevkliydi
  • 11-03-2007, 20:33:52
    #5
    bi daha ki sefere işallah
  • 11-03-2007, 20:34:01
    #6
    aytuğ botnetci olduğunu açıkladı bu buluşmada
  • 11-03-2007, 20:34:57
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aytuğ botnetci olduğunu açıkladı bu buluşmada
    evet 2 pcden oluşan bir botnet ağı varmış
  • 11-03-2007, 20:35:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    konuşmalar qizli kalacaktı hani
  • 11-03-2007, 20:35:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    üye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne 1 i ne 2 ne 3 ü 2 si benden biri rainden galiba
    olm sende lag vardı gene iki saat köşede bağlanılıyor adında kaldın