R10.Net 3.ci Msn Buluşması - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
38
●
844
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
1
2
3
4
5
11-03-2007, 20:31:57
#1
GeniusTurkish
Evet Buluştuk İşte size resim
11-03-2007, 20:33:08
#2
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
ahaha çok zevkliydi
11-03-2007, 20:33:34
#3
Cem1
ne 1 i ne 2 ne 3 ü
2 si benden biri rainden galiba
11-03-2007, 20:33:37
#4
GeniusTurkish
aytug.akdogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ahaha çok zevkliydi
walla zevkliydi
11-03-2007, 20:33:52
#5
mg-web
bi daha ki sefere işallah
11-03-2007, 20:34:01
#6
MuratCem
aytuğ botnetci olduğunu açıkladı bu buluşmada
11-03-2007, 20:34:57
#7
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
MuratCem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aytuğ botnetci olduğunu açıkladı bu buluşmada
evet 2 pcden oluşan bir botnet ağı varmış
11-03-2007, 20:35:05
#8
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
konuşmalar qizli kalacaktı hani
11-03-2007, 20:35:37
#9
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
üye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne 1 i ne 2 ne 3 ü
2 si benden biri rainden galiba
olm sende lag vardı gene iki saat köşede bağlanılıyor adında kaldın
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler