Konu
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
11-03-2007, 20:34:57
#7
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
MuratCem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aytuğ botnetci olduğunu açıkladı bu buluşmada
evet 2 pcden oluşan bir botnet ağı varmış