Hiç arkadaşlık sitem olmadı, abazalara hizmetten kaçınıyorum.
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
38
●844
- 11-03-2007, 21:13:40MisafirPloop la ortaklığın konuşuluyoleet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne diyeceksin bu duruma gökhan?
- 11-03-2007, 21:57:42Üyeliği durduruldualdım seni bir ara 10dk kaldın sonra çıktın sanırım
ne diyeceksin bu duruma gökhan?
Hiç arkadaşlık sitem olmadı, abazalara hizmetten kaçınıyorum.
ne diyeceksin bu duruma gökhan?