R10.Net 3.ci Msn Buluşması - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
38
●
844
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
1
2
3
4
5
11-03-2007, 20:35:53
#10
GeniusTurkish
evet aytuğ botnetciyim dedi
11-03-2007, 20:36:20
#11
Sabri
Bizim avatardada ördek kalmış
11-03-2007, 20:36:28
#12
GeniusTurkish
aytug.akdogan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
konuşmalar qizli kalacaktı hani
ben ispikledim
11-03-2007, 20:36:55
#13
aLp3r
Misafir
Beyler bu konuşmada pcyi kilitleyen kim ?
11-03-2007, 20:36:58
#14
rnmks
abi konuyu 3. yaptım 1 benden 2 Cemden geldi 3 de senden
özentiler sizi
11-03-2007, 20:37:11
#15
peep
Üyeliği durduruldu
google en cok neden korkar esprisi nasıldı ?
11-03-2007, 20:37:37
#16
Cem1
Alıntı
olm sende lag vardı gene iki saat köşede bağlanılıyor adında kaldın
aynı evde 3 pc aynı anda internete girerse olacağı bu medeniyetin zararı ak
11-03-2007, 20:38:09
#17
GeniusTurkish
rainmaks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi konuyu 3. yaptım 1 benden 2 Cemden geldi 3 de senden
özentiler sizi
Ne özentisi yaw sen kendine bak
11-03-2007, 20:38:44
#18
MuratCem
Rapturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
google en cok neden korkar esprisi nasıldı ?
ahahaha bu süperdi yaa baya güldüm
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler