• 11-03-2007, 20:35:53
    #10
    evet aytuğ botnetciyim dedi
  • 11-03-2007, 20:36:20
    #11
    Bizim avatardada ördek kalmış
  • 11-03-2007, 20:36:28
    #12
    aytug.akdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuşmalar qizli kalacaktı hani
    ben ispikledim
  • 11-03-2007, 20:36:55
    #13
    Misafir
    Beyler bu konuşmada pcyi kilitleyen kim ?
  • 11-03-2007, 20:36:58
    #14
    abi konuyu 3. yaptım 1 benden 2 Cemden geldi 3 de senden

    özentiler sizi
  • 11-03-2007, 20:37:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    google en cok neden korkar esprisi nasıldı ?
  • 11-03-2007, 20:37:37
    #16
    Alıntı
    olm sende lag vardı gene iki saat köşede bağlanılıyor adında kaldın
    aynı evde 3 pc aynı anda internete girerse olacağı bu medeniyetin zararı ak
  • 11-03-2007, 20:38:09
    #17
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi konuyu 3. yaptım 1 benden 2 Cemden geldi 3 de senden

    özentiler sizi
    Ne özentisi yaw sen kendine bak
  • 11-03-2007, 20:38:44
    #18
    Rapturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google en cok neden korkar esprisi nasıldı ?

    ahahaha bu süperdi yaa baya güldüm