Konu
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
11-03-2007, 20:37:37
#16
Cem1
Alıntı
olm sende lag vardı gene iki saat köşede bağlanılıyor adında kaldın
aynı evde 3 pc aynı anda internete girerse olacağı bu medeniyetin zararı ak