Konu
R10.Net 3.ci Msn Buluşması
11-03-2007, 20:35:37
#9
aytug.akdogan
Üyeliği durduruldu
üye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne 1 i ne 2 ne 3 ü
2 si benden biri rainden galiba
olm sende lag vardı gene iki saat köşede bağlanılıyor adında kaldın