Arkadaşlar malum sigorta işi ile uğraşıyorum. Ancak bazen inanın insanlardan nefret etme derecesine geldim. R10 dan gelen bir kaç arkadaş dahil insanlar sürekli bir zeki kendileriymiş gibi davranıp sigorta şirketini dolandırmaya çalışıyor.
Cep telefonu kırılmış sigortalatmak istiyor hatta üste bana para teklif ediyor.
Kendi ya da eşi hasta olmuş hızlıca sağlık sigortası yapıp faturayı şirkete ödettirmeye çalışıyor.
Arabası kaza yapmış kasko yaptırmaya çalışıyor.
İnanamıyorum. Kul hakkı yemektir, hırsızlıktır. Yetmiyor ödeme alamayınca da ortalığı birbirine katanlar oluyor. Gerçekten inanamıyorum.
Sigorta başınıza birşey gelmeden önce yapılır. Sigorta şirketini dolandırmaya kalkmanın cezası hapistir.
Bir akıllı siz misiniz?
9
●412
- 20-10-2023, 21:12:25Hocam hele birini görseydin dindar geçiniyor birdezirveder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firmayı dolandıracak sonra cennete gidecek
çok kızgınım.
- 20-10-2023, 21:16:52hocam bu forumda ne kadar hileli hurdalı iş varsa yapıp sonra profilinde dürüstlük ve haram ile ilgili hadis paylaşanlar var =) olur yani
- 20-10-2023, 21:17:00Sigorta şirketlerine acımamak gerektiği kanısındayım. Acenteler bunun dışında. İş ödemeye gelince kırk takla atan şirketlere karşı insanlar da elinden geleni yapmaya çalışıyor.
İş yerimde elektrik tesisatı kaynaklı yangın çıktı. Sigortam var mutluyum, sonra bir arıyorum. Siz kiracısınız, dükkan sahibine ait sigorta olmadığı için karşılamadı. Hepsi bana girdi. - 20-10-2023, 21:20:10Hocam poliçeyi doğru okumalı dahası bu konuda uzman kişilerle çalışmalı birde 2 - 3 kuruşun hesabı yapılmamalı. Mesela iş yeri sigortasına bizde konusunda uzman başka bir kişi bakıyor. Geçmiş olsunminidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir diğer konuda şirketlerin bu şekil tutumu yinede başkasının hırsızlık yapmasını haklı kılmaz. Haramdır, günahtır. - 20-10-2023, 21:37:59Ful kaskom var geçen cuma arabanın üzerine belediyenin ağacı devrildi sz kaporta hasarı oldu
Bakalım ne olacak raporlar alındı ama kasko belediyeye rücu da soruyorum net birşey bile diyemediler
Bakalım eksper ne diyecek uğraşacağım boş yere eminim
Yani kasko sigorta bazı durumlarda malesef işkence hatta haklı bile olsan özellikle otomobil kazalarında ufak maddi hasar bile 30 günü geçiyor. Sebep sigorta şirketinin yavaşlılığı - 20-10-2023, 21:40:49Hocam işte her şeyin ucuzuda pahalısıda var. Mesela axa da aksigorta en hızlılarıdır ama x firma isim vermeyeyim süreci uzatıyorda uzatıyor. E ona görede prim farkı var işte. Şahsım adına fiyat farkını öderim büyük şirketler dışında sigorta yaptırmam. Gelmiş geçmiş olsun.fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

firmayı dolandıracak sonra cennete gidecek