minidora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sigorta şirketlerine acımamak gerektiği kanısındayım. Acenteler bunun dışında. İş ödemeye gelince kırk takla atan şirketlere karşı insanlar da elinden geleni yapmaya çalışıyor.

İş yerimde elektrik tesisatı kaynaklı yangın çıktı. Sigortam var mutluyum, sonra bir arıyorum. Siz kiracısınız, dükkan sahibine ait sigorta olmadığı için karşılamadı. Hepsi bana girdi.
Hocam poliçeyi doğru okumalı dahası bu konuda uzman kişilerle çalışmalı birde 2 - 3 kuruşun hesabı yapılmamalı. Mesela iş yeri sigortasına bizde konusunda uzman başka bir kişi bakıyor. Geçmiş olsun

Bir diğer konuda şirketlerin bu şekil tutumu yinede başkasının hırsızlık yapmasını haklı kılmaz. Haramdır, günahtır.