Arkadaşlar malum sigorta işi ile uğraşıyorum. Ancak bazen inanın insanlardan nefret etme derecesine geldim. R10 dan gelen bir kaç arkadaş dahil insanlar sürekli bir zeki kendileriymiş gibi davranıp sigorta şirketini dolandırmaya çalışıyor.
Cep telefonu kırılmış sigortalatmak istiyor hatta üste bana para teklif ediyor.
Kendi ya da eşi hasta olmuş hızlıca sağlık sigortası yapıp faturayı şirkete ödettirmeye çalışıyor.
Arabası kaza yapmış kasko yaptırmaya çalışıyor.
İnanamıyorum. Kul hakkı yemektir, hırsızlıktır. Yetmiyor ödeme alamayınca da ortalığı birbirine katanlar oluyor. Gerçekten inanamıyorum.
Sigorta başınıza birşey gelmeden önce yapılır. Sigorta şirketini dolandırmaya kalkmanın cezası hapistir.