white35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Parasına göre de iyi teminatlar her şey var.
Hele parça tamir ile halledilecek birşeyse +10 gün eklenir garanti çünkü servisler yenisini takar ama tamirlik olaysa hasar onarıma gider parçalar.
Ve ekstrem durumlar mesela burada hatalı belediye çünkü ağaç onların zaten itfaiye emniyet belediye raporları var sigorta şirketi belediye olunca uğraşmak istemez bunu herkes bilir.
İnsanlar kadar sigorta şirketleri de malesef kötüler özellikle zaman konusunda