white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işte her şeyin ucuzuda pahalısıda var. Mesela axa da aksigorta en hızlılarıdır ama x firma isim vermeyeyim süreci uzatıyorda uzatıyor. E ona görede prim farkı var işte. Şahsım adına fiyat farkını öderim büyük şirketler dışında sigorta yaptırmam. Gelmiş geçmiş olsun.
Büyük şirket zaten hocam
Parasına göre de iyi teminatlar her şey var.
Hele parça tamir ile halledilecek birşeyse +10 gün eklenir garanti çünkü servisler yenisini takar ama tamirlik olaysa hasar onarıma gider parçalar.

Ve ekstrem durumlar mesela burada hatalı belediye çünkü ağaç onların zaten itfaiye emniyet belediye raporları var sigorta şirketi belediye olunca uğraşmak istemez bunu herkes bilir.

İnsanlar kadar sigorta şirketleri de malesef kötüler özellikle zaman konusunda