Sigorta şirketlerine acımamak gerektiği kanısındayım. Acenteler bunun dışında. İş ödemeye gelince kırk takla atan şirketlere karşı insanlar da elinden geleni yapmaya çalışıyor.
İş yerimde elektrik tesisatı kaynaklı yangın çıktı. Sigortam var mutluyum, sonra bir arıyorum. Siz kiracısınız, dükkan sahibine ait sigorta olmadığı için karşılamadı. Hepsi bana girdi.