Ful kaskom var geçen cuma arabanın üzerine belediyenin ağacı devrildi sz kaporta hasarı oldu

Bakalım ne olacak raporlar alındı ama kasko belediyeye rücu da soruyorum net birşey bile diyemediler
Bakalım eksper ne diyecek uğraşacağım boş yere eminim
Yani kasko sigorta bazı durumlarda malesef işkence hatta haklı bile olsan özellikle otomobil kazalarında ufak maddi hasar bile 30 günü geçiyor. Sebep sigorta şirketinin yavaşlılığı
Hocam işte her şeyin ucuzuda pahalısıda var. Mesela axa da aksigorta en hızlılarıdır ama x firma isim vermeyeyim süreci uzatıyorda uzatıyor. E ona görede prim farkı var işte. Şahsım adına fiyat farkını öderim büyük şirketler dışında sigorta yaptırmam. Gelmiş geçmiş olsun.