• 11-07-2023, 15:43:36
    #10
    Faturalarımı ödeyebiliyorum😎
  • 11-07-2023, 15:45:50
    #11
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmadan da zengin olamazsın aileden bir şey kalmadığı sürece.
    Herkes şanslı değil.
    para kazanmak elbetteki gerekli, şimdi sende yoksa bari çocuklarına bırakmalısın. çalışmaya başlamasın.

    işte ilk dersin; paranın akış yönü

    iyi forumlar.
  • 11-07-2023, 15:48:38
    #12
    Hocam ben göktaşlarından özel bir element bulduğunuzu ve bununla zengin olacağınızı düşünmüştüm. Ama siz gerçekten gerçek zenginliği bulmuş gibisiniz.
    Her yaş değişim demektir, 1 yıl sonra, 5 yıl sonra, 10 yıl sonra da bu durum zenginliğini hissederseniz gerçekten zengin olduğunuzu anlarım.
    Nitekim ömür bir şekilde bitiyor, sağlık, mutluluk ve huzur daima sizinle olsun. Saygılarımla ( Göktaşı değerlenir teklifim 20 TL )
  • 11-07-2023, 15:49:43
    #13
    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para kazanmak elbetteki gerekli, şimdi sende yoksa bari çocuklarına bırakmalısın. çalışmaya başlamasın.

    işte ilk dersin; paranın akış yönü

    iyi forumlar.
    Yaşaması için 1 ev bıraksam yeterli oda yok şimdilik ileride ne olur bilinmez.
    Çalışmakla da olmuyor maalesef günümüz de ancak çalarak zengin olursun bu zaman da başka türlüsü imkansız kimse çalışarak zengin olamaz.
  • 11-07-2023, 15:52:50
    #14
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmadan da zengin olamazsın aileden bir şey kalmadığı sürece.
    Herkes şanslı değil.
    Çalışarak da zengin olamazsın hocam. Konu başlığı bekliyorum sizden "çalışarak zengin olunur mu?" 😁😉
  • 11-07-2023, 15:56:50
    #15
    Konuyu okudum ama zenginlik göremedim.
  • 11-07-2023, 15:58:31
    #16
    Sabancı zengindi, çocuğumun bir gün sağlıklı bir şekilde yürüdüğünü görsem tüm servetimi bağışlarım demişti, zenginlik diye ömür tüketiyoruz bazılarımız yiyemeden gidiyor diğer tarafa, bu kapitalist sistemin bize daha fazla çalışmalısın diye dayatması. kimseye muhtaç olmadan ihtiyacımız kadar olan şeyler hem değerli hem yeterli.
  • 11-07-2023, 15:59:02
    #17
    webhun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben göktaşlarından özel bir element bulduğunuzu ve bununla zengin olacağınızı düşünmüştüm. Ama siz gerçekten gerçek zenginliği bulmuş gibisiniz.
    Her yaş değişim demektir, 1 yıl sonra, 5 yıl sonra, 10 yıl sonra da bu durum zenginliğini hissederseniz gerçekten zengin olduğunuzu anlarım.
    Nitekim ömür bir şekilde bitiyor, sağlık, mutluluk ve huzur daima sizinle olsun. Saygılarımla ( Göktaşı değerlenir teklifim 20 TL )
    teşekkür ederim, zenginlik kültürü vardır, şimdi çok para kazanınca zengin olmuyorsun. sadece çok paran olmuş oluyor. zenginlik kültürü ise bambaşka bir şeydir. doğal olarak bir kaç nesil çok parası olunca o kültüre alışıyor. bir diğer seçenek te 2-3 nesil öncesinden aldığın değerleri daha iyiye götürmek, böylece sen de zenginlik kültürünü öğrenebilirsin (genel olarak söylüyorum)

    örneğin, ailem şu 3 haftadır istanbulda tatildeler, onları özledim. geldiklerinde onlara güzel bir sürpriz hazırlıyorum, alkol almayı sevmesem de, en iyi kokteyller için malzemeler ve süslemeler aldım. yaklaşık 2k tuttu.

    ayda 1-2 defa bize alkollu çocuklara ise daha çok alkosüz kokteyller hazırlayacağım.

    Bunların parası borsadan geldi bile, borsadaki para ise 7 ay önceki sermayesiz bir girişimden.


    2 haftalık kazanç

    hesabıma çekeceğim para

    göktaşına gelince onları bulalı 6 yıl oldu, hiç umursamadım. bu sene analize gönderelim dedik

    para sadece mutluğu ulaşmak için araçtır, piramit gibi düşenlim, parça parça yükselen bir mutluluk, yüz yıllarca devam edebilecek bir mutluluğun ilk taşını sen koyabilirsin, bunu düşünmek bile mutluluktur.

    iyi forumlar.
  • 11-07-2023, 16:04:52
    #18
    ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşaması için 1 ev bıraksam yeterli oda yok şimdilik ileride ne olur bilinmez.
    Çalışmakla da olmuyor maalesef günümüz de ancak çalarak zengin olursun bu zaman da başka türlüsü imkansız kimse çalışarak zengin olamaz.
    çalarak ya da çalışarak iki yolla da zengin olamazsın ya da çook para kazanamazsın. eğer dediğin gibi olsaydı madende, tekstilde çalışanların çoktan çook zengin olmaları gerekirdi.

    zengin olmanın tek ana kuralı vardır, çalışmayacaksın, senin için çalışacaklar. En başta da para senin için çalışacak, para senin için başkaları da senin paran için sana çalışacak.
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okudum ama zenginlik göremedim.

    benim gözlerimle görsebilseydin keşke, ancak gözlerim başksına ait.