ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşaması için 1 ev bıraksam yeterli oda yok şimdilik ileride ne olur bilinmez.
Çalışmakla da olmuyor maalesef günümüz de ancak çalarak zengin olursun bu zaman da başka türlüsü imkansız kimse çalışarak zengin olamaz.
çalarak ya da çalışarak iki yolla da zengin olamazsın ya da çook para kazanamazsın. eğer dediğin gibi olsaydı madende, tekstilde çalışanların çoktan çook zengin olmaları gerekirdi.

zengin olmanın tek ana kuralı vardır, çalışmayacaksın, senin için çalışacaklar. En başta da para senin için çalışacak, para senin için başkaları da senin paran için sana çalışacak.
CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okudum ama zenginlik göremedim.

benim gözlerimle görsebilseydin keşke, ancak gözlerim başksına ait.