Sabancı zengindi, çocuğumun bir gün sağlıklı bir şekilde yürüdüğünü görsem tüm servetimi bağışlarım demişti, zenginlik diye ömür tüketiyoruz bazılarımız yiyemeden gidiyor diğer tarafa, bu kapitalist sistemin bize daha fazla çalışmalısın diye dayatması. kimseye muhtaç olmadan ihtiyacımız kadar olan şeyler hem değerli hem yeterli.