• 03-02-2023, 09:40:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Nebulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beş para etmez hayatımda yediğim en gereksiz şeylerden bitanesidir bırak pamukşekeri karton gibi tadı var

    overrated abartılmış bir ürün olarak görüyorum
    Tadı aşırı tatlı o yüzden iyi gelmemiştir
  • 03-02-2023, 09:44:10
    #11
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce hayatımın ilki yaşandı

    MAKORON YEDİM

    Tadı fena değilmiş daha önce tatmayanlar için pamuk şekere benziyor tadı yani ben öyle hissettim 😂😂

    Merak ediyordum hep tadını garibe de nasip oldu
    İşin espirisi bir yana alınacak bir şey ama hiç fırsatım olmamıştı hiçte denk gelmemişti bugüne nasipmiş 😂

    Konuyu paylaşma sebebi : İLKLER GÜZELDİR.
    Afiyet olsun ben ilk yediğimde tadını çok beğendim ama benim yediğim yer istanbuldu benim bölgemde pastane fırınlara sordum bilmedikleri birşeydi uzun bir süre yiyemedim daha şimdi merkezi yerlerdeki pastanelerde taze taze alıyorum en son 6'lısı 30 tl idi ama tadı kahvenin yanında çok güzel oluyr görüntüsünede 10 puan veririm.
    Bazen dondurulmuş geliyor bime hakmara ama tadları kötü
    birde 5 yıldızlı otellerde çok oluyor bu yaz bir tabak almıştım
  • 03-02-2023, 09:46:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun ben ilk yediğimde tadını çok beğendim ama benim yediğim yer istanbuldu benim bölgemde pastane fırınlara sordum bilmedikleri birşeydi uzun bir süre yiyemedim daha şimdi merkezi yerlerdeki pastanelerde taze taze alıyorum en son 6'lısı 30 tl idi ama tadı kahvenin yanında çok güzel oluyr görüntüsünede 10 puan veririm.
    Bazen dondurulmuş geliyor bime hakmara ama tadları kötü
    birde 5 yıldızlı otellerde çok oluyor bu yaz bir tabak almıştım
    Teşekkür ederim sizede afiyet olmuştur inşaAllah 😊
    Bende dizilerde vs görüyordum bugüne nasipmiş
  • 03-02-2023, 09:46:31
    #13
    Kendimce fakir değilim ama hayatımda yediğim lezzetsiz şeylerin başında gelir, zaten 1 defa yedim. Şekerli strafor köpüğü
  • 03-02-2023, 09:52:53
    #14
    Hocam ben Pariste Montmartre ressamlar tepesinde yemiştim oralarda daha güzel yapıtorlar tabiki Türkiyede hiç yemedim
  • 03-02-2023, 09:56:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Pariste Montmartre ressamlar tepesinde yemiştim oralarda daha güzel yapıtorlar tabiki Türkiyede hiç yemedim
    Afiyet olsun 😊
  • 03-02-2023, 09:56:56
    #16
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam makaron tütün doldurduğumuz zımbırtı değil mi
    Attınız resmen hocam. Cahilliğineze veriyorum. Makaron bir şarkıdır.


    https://youtu.be/dgDeslyYJOE
  • 03-02-2023, 09:57:57
    #17
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Attınız resmen hocam. Cahilliğineze veriyorum. Makaron bir şarkıdır.


    https://youtu.be/dgDeslyYJOE
    şagaronnnnn
  • 03-02-2023, 09:59:41
    #18
    anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben Pariste Montmartre ressamlar tepesinde yemiştim oralarda daha güzel yapıtorlar tabiki Türkiyede hiç yemedim
    Şu kısmı bir ben mi şöyle okudum.

    Hocam ben Pariste gvsflöhfssxn ressamlar tepesinde 😅