Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce hayatımın ilki yaşandı

MAKORON YEDİM

Tadı fena değilmiş daha önce tatmayanlar için pamuk şekere benziyor tadı yani ben öyle hissettim 😂😂

Merak ediyordum hep tadını garibe de nasip oldu
İşin espirisi bir yana alınacak bir şey ama hiç fırsatım olmamıştı hiçte denk gelmemişti bugüne nasipmiş 😂

Konuyu paylaşma sebebi : İLKLER GÜZELDİR.
Afiyet olsun ben ilk yediğimde tadını çok beğendim ama benim yediğim yer istanbuldu benim bölgemde pastane fırınlara sordum bilmedikleri birşeydi uzun bir süre yiyemedim daha şimdi merkezi yerlerdeki pastanelerde taze taze alıyorum en son 6'lısı 30 tl idi ama tadı kahvenin yanında çok güzel oluyr görüntüsünede 10 puan veririm.
Bazen dondurulmuş geliyor bime hakmara ama tadları kötü
birde 5 yıldızlı otellerde çok oluyor bu yaz bir tabak almıştım