anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Pariste Montmartre ressamlar tepesinde yemiştim oralarda daha güzel yapıtorlar tabiki Türkiyede hiç yemedim
Afiyet olsun 😊