Nebulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beş para etmez hayatımda yediğim en gereksiz şeylerden bitanesidir bırak pamukşekeri karton gibi tadı var

overrated abartılmış bir ürün olarak görüyorum
Tadı aşırı tatlı o yüzden iyi gelmemiştir