Konu
Ultra fakir deneyimi
03-02-2023, 09:59:41
#18
serhat67
anadoluvizyon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ben Pariste Montmartre ressamlar tepesinde yemiştim oralarda daha güzel yapıtorlar tabiki
Türkiyede hiç yemedim
Şu kısmı bir ben mi şöyle okudum.
Hocam ben Pariste gvsflöhfssxn ressamlar tepesinde 😅