anadoluvizyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Pariste Montmartre ressamlar tepesinde yemiştim oralarda daha güzel yapıtorlar tabiki Türkiyede hiç yemedim
Şu kısmı bir ben mi şöyle okudum.

Hocam ben Pariste gvsflöhfssxn ressamlar tepesinde 😅