silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afiyet olsun ben ilk yediğimde tadını çok beğendim ama benim yediğim yer istanbuldu benim bölgemde pastane fırınlara sordum bilmedikleri birşeydi uzun bir süre yiyemedim daha şimdi merkezi yerlerdeki pastanelerde taze taze alıyorum en son 6'lısı 30 tl idi ama tadı kahvenin yanında çok güzel oluyr görüntüsünede 10 puan veririm.
Bazen dondurulmuş geliyor bime hakmara ama tadları kötü
birde 5 yıldızlı otellerde çok oluyor bu yaz bir tabak almıştım
Teşekkür ederim sizede afiyet olmuştur inşaAllah 😊
Bende dizilerde vs görüyordum bugüne nasipmiş