Şimdide yeni Turkcell reklamı çok kötü olmuş.Erzurumlu olmasamda o reklamı beğenmedim.Bana dalga geçmişler gibi bir his veriyor o reklamı izlediğimde.Özellikle o çocuk çay bardağıyla çayını doldurduktan sonra masasına doğru giderken herkesin ona bakışı sinirimi bozdu.Anlatılmak istenen ne kadar "Turkcell kalitedir" olsada farklı anlaşılmalara yol açabilir bence bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz...
Türkcell'in o reklam filmi tamamen düzmece Erzurumdaki işsizlere iş imkanı sunmaları gibi gösterilmesi göz boyama tüm elemanları kendi içlerinden ve tanıdık vasıtasıyla alıyorlar, orada sadece Erzurumluları kullanmışlar gibime geldi.
Türkcell bir reklam daha çıkardı limon şarkı söylüyor oda kötü olmuş
Ama diğer oparetorlere göre daha iyi reklamlar çıkartıyor. Diğerleri genelde animasyon reklam yapıyor.