• 08-03-2009, 14:57:50
    #10
    bende koslanın reklamlarından nefret ediyorum hele adamın detarrrrjannn deyişi yokmu öldürüo beni
  • 08-03-2009, 15:00:10
    #11
    alakasız olucak ama o sarah conor terminatör olayındaki dizi başında sarah conor diyen adamın sesine çok uyuz oluyorum. sarah conor derken öldüreyim geliyor adamı
  • 08-03-2009, 15:11:42
    #12
    dabi dabi mısır çerezi reklamlarına acayip sinir oluyorum.5 saniyede cep telefonuyla acele çekilmiş bir video gibi.hele o aç gibi cips yiyen veleti boğazlayasım geliyor
  • 08-03-2009, 15:19:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    FFaruXX aynı reklamlara bende uyuz oluyorum beraber boğazlayalım elemanı
  • 08-03-2009, 16:07:56
    #14
    Alayına gıcık oluyorum.Hele o atiker.Zatt diye cıkıyor kurtlar vadisini izlerken.
  • 08-03-2009, 16:51:07
    #15
    FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dabi dabi mısır çerezi reklamlarına acayip sinir oluyorum.5 saniyede cep telefonuyla acele çekilmiş bir video gibi.hele o aç gibi cips yiyen veleti boğazlayasım geliyor

    Aynen bide kosla çok gıcık
  • 09-03-2009, 14:52:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Dodi'ye gıcık oluyorum.

    "Dodi sendromu" ymuş. Kim bu reklamı çektiyse iki çift laf etmek istiyorum.

    Yaratıcılıktan yoksun, espri yapıcam diye kasan, reklamın ne olduğunu bilmeyen kardeşim;

    şirketin batsın u|an!
  • 09-03-2009, 16:47:16
    #17
    Kuralsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    flexi kartın reklamı. İki adam çıkmış pencereye izleyeni kabız eden espriler yapıyorlar.
    Off yok 23 nisan ceosuymuş böööhöyt İğrenç
  • 09-03-2009, 16:50:40
    #18
    Atikerin sunduğu kurtlar vadisi devam edecek.