Konu
En gıcık tv reklamı
09-03-2009, 14:52:02
#16
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Dodi'ye gıcık oluyorum.
"Dodi sendromu" ymuş. Kim bu reklamı çektiyse iki çift laf etmek istiyorum.
Yaratıcılıktan yoksun, espri yapıcam diye kasan, reklamın ne olduğunu bilmeyen kardeşim;
şirketin batsın u|an!