Dodi'ye gıcık oluyorum.

"Dodi sendromu" ymuş. Kim bu reklamı çektiyse iki çift laf etmek istiyorum.

Yaratıcılıktan yoksun, espri yapıcam diye kasan, reklamın ne olduğunu bilmeyen kardeşim;

şirketin batsın u|an!