• 09-03-2009, 17:08:29
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    12 yıl önce çizgi film arasında arka arkaya 15 kez İmar Bankası reklamı oynamıştı.O gün bugündür hem reklamın oynadığı kanaldan hemde hortum yiyene kadar İmar bankasından nefret ediyordum
  • 09-03-2009, 17:48:58
    #20
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ligtvde gosteriyolardi genelde bilmem bisey petrolun reklami uyku mu getiriyor. hani adam ogluna hikayeler anlatiyo sonra arabayi ona veriyor filan ...


    Birde avrupaya yayin yapan tum kanallardaki ALMANYA ve almanca sozler iceren IQ seviyesinin yerlerde surundugu tum reklamlar
  • 09-03-2009, 19:24:12
    #21
    Hiiiiçç reklamına çok gıcığım
  • 09-03-2009, 19:40:08
    #22
    Üyeliği durduruldu
    3 dk dan sonraki TÜM REKLAMLARA UYUZ OLUYORUM
  • 09-03-2009, 22:06:26
    #23
    Maçın ortasında çıkan reklamlara gıcık oluyorum
  • 09-03-2009, 22:17:22
    #24
    flexi reklamları soğuk esprili, ancak güzel,

    dodidodidodi diye diyen reklam çok ters , bu reklamdan sonra, toplum içinde yanımda bile taşımam dido çikolatasını..

    çünkü reklam gerizekalılara hitap ediyor duygusu vermiş bence