Türkcell'in o reklam filmi tamamen düzmece Erzurumdaki işsizlere iş imkanı sunmaları gibi gösterilmesi göz boyama tüm elemanları kendi içlerinden ve tanıdık vasıtasıyla alıyorlar, orada sadece Erzurumluları kullanmışlar gibime geldi.
dido reklamları.çok gıcık alıyorum..
edit: senin mesjını okumadan direk yazmıştım aynı şeyi sende yazmışsın