Türkcell'in o reklam filmi tamamen düzmece Erzurumdaki işsizlere iş imkanı sunmaları gibi gösterilmesi göz boyama tüm elemanları kendi içlerinden ve tanıdık vasıtasıyla alıyorlar, orada sadece Erzurumluları kullanmışlar gibime geldi.

LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dido reklamları.çok gıcık alıyorum..
edit: senin mesjını okumadan direk yazmıştım aynı şeyi sende yazmışsın