Şimdide yeni Turkcell reklamı çok kötü olmuş.Erzurumlu olmasamda o reklamı beğenmedim.Bana dalga geçmişler gibi bir his veriyor o reklamı izlediğimde.Özellikle o çocuk çay bardağıyla çayını doldurduktan sonra masasına doğru giderken herkesin ona bakışı sinirimi bozdu.Anlatılmak istenen ne kadar "Turkcell kalitedir" olsada farklı anlaşılmalara yol açabilir bence bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz...


http://www.youtube.com/watch?v=f2mtrv2iy-4