• 15-06-2022, 11:37:16
    #10
    Platin üye
    İnsanların aldıkları hizmetleri değerlendirmek için trade vermeleri yeterli olsa şikayetim var konusu da gereksiz kalırdı.

    Reklam amaçlı olmadığı sürece bence teşekkür konuları çok güzel
  • 15-06-2022, 11:40:59
    #11
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de buna çok sinir oluyorum
    ya zaten adam seninle ilgilenmek yardımcı olmak zorunda
    bir hizmet satın alıyorsun karşılığında ödeme yaparak
    Bana da birkaç müşterim, dost olduğum insan böyle konular açtı ama bazen paranın ötesinde bir samimiyet kurulur ya ondan açıldığını biliyorum konuların.
    Sadece parasal alışveriş için yapanlar ayrı, ama gördüğüm belirli bir samimiyet de sağlanıyor ki bu konular açılıyor; kendimde de başkalarında da gördüğüm bu şekilde hocam.
  • 15-06-2022, 11:41:11
    #12
    TASARIM AJANSI
    Boş verin hocam şikayet konusu görmektense teşekkür konusu görmek daha iyi. İnsanların birinden takdir-teşekkür aldığını görünce mutlu oluyorum şahsen.
    Arada bir "Rica etsem aldığınız hizmetle ilgili teşekkür konusu açar mısınız?" diyenler çıkıyor onlar hariç tabii ki
  • 15-06-2022, 11:41:50
    #13
    anladım hocam
    teşekkürler..
  • 15-06-2022, 11:42:56
    #14
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz insanoğlu Oldukça Nankörüz.

    Sizi tenzi ederek birşey belirtmek isteriz.

    Şikayet konusu yoğunlukta olunca Neden bu kadar şikayet konuları açılıyor diyoruz.

    Şimdi ise Neden bu kadar teşekkür konuları var diyoruz.

    Aşırı derecede Memnun olamıyoruz hiçbirşeyden.
    Hocam nankörlük değil asıl dozunu ayarlayamıyoruz hiçbir şeyin
    Şikayet konusu açılır onun sebebi bellidir zaten trade atmak yetmemiş adam ceza almamış ve cezasını alsın gerekirse iş mahkemeye kadar gitsin diye açar.
    Ama yukarıda da belirttiğim gibi teşekkür için pozitif trade verip arkadaşa teşekkür edebilir. Sadece yaptığı 1 ticaretten ötürü gidip herkes konu açsa forumda arkası kesilmez bu işin.

    Siz marketten ekmek aldığınızda gelip konu açıyo musunuz teşekkür ederim market sahibi çok ilgilendi diye bence hiçbir farkı yok herşeyi dozunda bırakmak en güzeli

    Ben forumda sadece son açılan sekmesini takip ediyorum ve sürekli bunu gördüğüm için duyduğum rahatsızlığı belirttim gerçekten görmem gereken konular kaçıyor ticari fırsatlar kaçırıyorum belkide.
    Ticaret yapıyorsa karşılıklıdır zaten o zaman satan kişide ne güzel alıcı diye açsın bir konu böyle böyle konu göremeyiz artık
  • 15-06-2022, 11:44:33
    #15
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da birkaç müşterim, dost olduğum insan böyle konular açtı ama bazen paranın ötesinde bir samimiyet kurulur ya ondan açıldığını biliyorum konuların.
    Sadece parasal alışveriş için yapanlar ayrı, ama gördüğüm belirli bir samimiyet de sağlanıyor ki bu konular açılıyor; kendimde de başkalarında da gördüğüm bu şekilde hocam.
    aynen hocam bak o şekilde açılmasında bende sakınca görmem diyorum ya. Karşılıklı bi iş varsa ticaret zaten alan razı veren razı üstüne konu kirliliğine gerek yok bence.
    Ama ben sana aldığım paradan ekstra bi vakit ayırırım emek veririm yada hiç para almam sen de beni hoşnut etmek için açabilirsin bu güzel bişey zaten
  • 15-06-2022, 11:45:25
    #16
    bizim fırının ekmekleri çok güzel
    sizin nezdinizde fırındaki hamurkar ve pişirici arkadaşlara teşekkür etmek isterim
  • 15-06-2022, 11:46:16
    #17
    baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim fırının ekmekleri çok güzel
    sizin nezdinizde fırındaki hamurkar ve pişirici arkadaşlara teşekkür etmek isterim


    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş verin hocam şikayet konusu görmektense teşekkür konusu görmek daha iyi. İnsanların birinden takdir-teşekkür aldığını görünce mutlu oluyorum şahsen.
    Arada bir "Rica etsem aldığınız hizmetle ilgili teşekkür konusu açar mısınız?" diyenler çıkıyor onlar hariç tabii ki
    Hocam imzanız çok hoşuma gitti belirtmek istedim
  • 15-06-2022, 11:53:55
    #18
    Valla bazen bana tuhaf geliyor ama demekki extra birşeyleri olmuş faydalı ki ondandır. Yüzlerce kişiyle alışverişim oldu, bir çoğuna ücretsiz yardım ettim, bir çoğuna bilgisayar bağlanıp fazlaca vakit ayırıp sorununu çözdüm (ki benim alanım olmamasına rağmen) konu içinde veya mesajla.tesekkur ettiler. Aynı şekilde bana da yardımcı olan çok oldu ama konu açmadım hiç

    Eğer rica karşılığı değilse bence sorun yok, dolandırıcılardan gına geldi teşekkürü tercih ederim.

    *********** diyince aklıma geldi. Dün okudum eski mesajlardan birisi dolandırıcılar için site açacakmis teşhir için kimsenin canı yanmasın diye kendisinin 6 7 tane ************** trade i vardı))