Bana da birkaç müşterim, dost olduğum insan böyle konular açtı ama bazen paranın ötesinde bir samimiyet kurulur ya ondan açıldığını biliyorum konuların.
Sadece parasal alışveriş için yapanlar ayrı, ama gördüğüm belirli bir samimiyet de sağlanıyor ki bu konular açılıyor; kendimde de başkalarında da gördüğüm bu şekilde hocam.
aynen hocam bak o şekilde açılmasında bende sakınca görmem diyorum ya. Karşılıklı bi iş varsa ticaret zaten alan razı veren razı üstüne konu kirliliğine gerek yok bence.
Ama ben sana aldığım paradan ekstra bi vakit ayırırım emek veririm yada hiç para almam sen de beni hoşnut etmek için açabilirsin bu güzel bişey zaten