Valla bazen bana tuhaf geliyor ama demekki extra birşeyleri olmuş faydalı ki ondandır. Yüzlerce kişiyle alışverişim oldu, bir çoğuna ücretsiz yardım ettim, bir çoğuna bilgisayar bağlanıp fazlaca vakit ayırıp sorununu çözdüm (ki benim alanım olmamasına rağmen) konu içinde veya mesajla.tesekkur ettiler. Aynı şekilde bana da yardımcı olan çok oldu ama konu açmadım hiç
Eğer rica karşılığı değilse bence sorun yok, dolandırıcılardan gına geldi teşekkürü tercih ederim.
*********** diyince aklıma geldi. Dün okudum eski mesajlardan birisi dolandırıcılar için site açacakmis teşhir için kimsenin canı yanmasın diye

kendisinin 6 7 tane ************** trade i vardı

))