ben de buna çok sinir oluyorum
ya zaten adam seninle ilgilenmek yardımcı olmak zorunda
bir hizmet satın alıyorsun karşılığında ödeme yaparak
Bana da birkaç müşterim, dost olduğum insan böyle konular açtı ama bazen paranın ötesinde bir samimiyet kurulur ya ondan açıldığını biliyorum konuların.
Sadece parasal alışveriş için yapanlar ayrı, ama gördüğüm belirli bir samimiyet de sağlanıyor ki bu konular açılıyor; kendimde de başkalarında da gördüğüm bu şekilde hocam.