Boş verin hocam şikayet konusu görmektense teşekkür konusu görmek daha iyi. İnsanların birinden takdir-teşekkür aldığını görünce mutlu oluyorum şahsen.
Arada bir "Rica etsem aldığınız hizmetle ilgili teşekkür konusu açar mısınız?" diyenler çıkıyor onlar hariç tabii ki