İnsanların aldıkları hizmetleri değerlendirmek için trade vermeleri yeterli olsa şikayetim var konusu da gereksiz kalırdı.
Reklam amaçlı olmadığı sürece bence teşekkür konuları çok güzel
teşekkür konusu açmak :)
28
●1.218
- 15-06-2022, 11:37:16
- 15-06-2022, 11:40:59Bana da birkaç müşterim, dost olduğum insan böyle konular açtı ama bazen paranın ötesinde bir samimiyet kurulur ya ondan açıldığını biliyorum konuların.baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece parasal alışveriş için yapanlar ayrı, ama gördüğüm belirli bir samimiyet de sağlanıyor ki bu konular açılıyor; kendimde de başkalarında da gördüğüm bu şekilde hocam. - 15-06-2022, 11:41:11Boş verin hocam şikayet konusu görmektense teşekkür konusu görmek daha iyi. İnsanların birinden takdir-teşekkür aldığını görünce mutlu oluyorum şahsen.
Arada bir "Rica etsem aldığınız hizmetle ilgili teşekkür konusu açar mısınız?" diyenler çıkıyor onlar hariç tabii ki - 15-06-2022, 11:42:56Hocam nankörlük değil asıl dozunu ayarlayamıyoruz hiçbir şeyinweaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şikayet konusu açılır onun sebebi bellidir zaten trade atmak yetmemiş adam ceza almamış ve cezasını alsın gerekirse iş mahkemeye kadar gitsin diye açar.
Ama yukarıda da belirttiğim gibi teşekkür için pozitif trade verip arkadaşa teşekkür edebilir. Sadece yaptığı 1 ticaretten ötürü gidip herkes konu açsa forumda arkası kesilmez bu işin.
Siz marketten ekmek aldığınızda gelip konu açıyo musunuz teşekkür ederim market sahibi çok ilgilendi diye bence hiçbir farkı yok herşeyi dozunda bırakmak en güzeli
Ben forumda sadece son açılan sekmesini takip ediyorum ve sürekli bunu gördüğüm için duyduğum rahatsızlığı belirttim gerçekten görmem gereken konular kaçıyor ticari fırsatlar kaçırıyorum belkide.
Ticaret yapıyorsa karşılıklıdır zaten o zaman satan kişide ne güzel alıcı diye açsın bir konu böyle böyle konu göremeyiz artık
- 15-06-2022, 11:44:33aynen hocam bak o şekilde açılmasında bende sakınca görmem diyorum ya. Karşılıklı bi iş varsa ticaret zaten alan razı veren razı üstüne konu kirliliğine gerek yok bence.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ben sana aldığım paradan ekstra bi vakit ayırırım emek veririm yada hiç para almam sen de beni hoşnut etmek için açabilirsin bu güzel bişey zaten
- 15-06-2022, 11:46:16baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam imzanız çok hoşuma gitti belirtmek istedimFiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2022, 11:53:55Valla bazen bana tuhaf geliyor ama demekki extra birşeyleri olmuş faydalı ki ondandır. Yüzlerce kişiyle alışverişim oldu, bir çoğuna ücretsiz yardım ettim, bir çoğuna bilgisayar bağlanıp fazlaca vakit ayırıp sorununu çözdüm (ki benim alanım olmamasına rağmen) konu içinde veya mesajla.tesekkur ettiler. Aynı şekilde bana da yardımcı olan çok oldu ama konu açmadım hiç

Eğer rica karşılığı değilse bence sorun yok, dolandırıcılardan gına geldi teşekkürü tercih ederim.
*********** diyince aklıma geldi. Dün okudum eski mesajlardan birisi dolandırıcılar için site açacakmis teşhir için kimsenin canı yanmasın diye
kendisinin 6 7 tane ************** trade i vardı
))
